zondag 9 september 2018

Korte wandeling, eerste werkstukken ingeleverd, Filmhuis.


Ik maakte een kleine wandeling



Zacht licht in huis


Vandaag stuurde ik mijn eerste opgaven op voor de cursus illustratief tekenen
Ik heb er echt tegen aan zitten hikken
Een soort faalangst
Tot mijn verbazing had ik de beoordeling kort daarop al thuis
Ik heb me voor niets zorgen zitten maken

Ik tekende dit boeket




Gisteren gingen wij voor het eerst naar het nieuwe filmhuis
We zagen een film over Rafael
Het is lang geleden sinds ik naar de film ging
Maar nu gaan we zeker vaker


3 opmerkingen:

  1. He, leuk Geri. Ben wel benieuwd naar de tekening. Hoe was de film R? Ga 't theater even opzoeken. Ik ga binnenkort na lange tijd cultuuronthouding, weer naar een moderne dans uitvoering. Kijk er naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Binnenkort komt er een film over Maria Callas. Verheug ik me op. Het is fantastisch alle beelden zo groot te zien. Leuk om de plaatsen in Florence opnieuw te zien. Binnenkort komt er een film over Boticelli, ben ik nog meer benieuwd naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je werk ziet er altijd goed uit Geri ! Zo af en toe ga ik ook naar de film, maar niet vaak.

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015