maandag 26 november 2018

De dagen worden kouder en het wordt vroeg donker.


En toen leek het ineens winter
De bomen hebben nu bijna alle blad verloren
De lucht is blauw, het is koud

Ik liep nog eens langs de Romeinse tuin
Volop boerenkool


Vroeg donker
Ik heb het `schemeruurtje`weer ingesteld
Salem en ik zitten meestal boven
Daar hebben we ateliers
Maar nu ga ik 1 uur voor donker worden naar beneden en ga schemeren
Kaarsjes aan
Kijken hoe het buiten steeds donkerder wordt
Af en toe lezen in een boek over Jane Austen



Toen ik liet zien wat ik kocht bij Intratuin
Vergat ik nog te zeggen dat ik ook deze beer kocht
Het licht verandert steeds van kleur
Ik vind het toch leuk ;-)



2 opmerkingen:

  1. Dat veranderen van kleur vind ook ik fascinerend! Mooi bericht heb je er weer van gemaakt!@@@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, 's morgens in het donker opstaan en halverwege de middag wordt het alweer donker. Wel wennen hoor! Leuk al die lichtjes, en de kleurige beer!

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015