zaterdag 1 december 2018

Ik ben gestopt met mijn Etsy shop.


Ik heb de knoop doorgehakt
Ik heb mijn Etsyshop gesloten
Met pijn in mijn hart
want ik genoot zelf erg van mijn winkeltje
Maakte het gezellig
Vroeg geen hoge prijzen
Maar verkocht niets
De eerste periode ging het redelijk
Maar daarna, het leek of niemand er meer op keek
Heel teleurstellend 


Ik heb er geen zin meer in
Ik heb er veel werk aan
En ik moet Etsy steeds betalen
Weliswaar een klein bedrag
Maar toch, alle kleine bedragjes lopen ook op

Ik verkocht meer toen ik de Etsy shop niet had
Ik ben er mee begonnen omdat ooit iemand vroeg wat ik op voorraad heb
En ik vond dat ik het niet goed kon presenteren

Nu, ben ik heel opgelucht
He, he, dat gedoe is voorbij

4 opmerkingen:

  1. Ik kan het me geheel en al voorstellen, Geri! Je hebt er veel werk aan, en dan is het teleurstellend als niemand kijkt of koopt. Daarom heb ik van de zomer mijn winkeltje in vakantiemodus gezet voor een lange tijd. Had er even helemaal geen zin meer in. Nu hij weer open is, verkoop ik ook niks meer. Trouwens, ik heb ook lange periodes van niets verkopen gehad, wel een jaar geloof ik, en dan ineens drie achter elkaar. Niet te begrijpen.

    Maar nu heb ik eindelijk dan toch het boekje waarmee ik bezig was eerder dit jaar, laten drukken. Het komt 10 december aan, 20 exemplaren. En dan maar afwachten of er iets van verkoopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van alles kunnen we leren, Geri!
    Je vind vast wel weer een nieuwe weg, want als we nooit iets geprobeerd hebben dan lukt er ook nooit iets!!! @@@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Judy, spannend dat boekje. Ik ben echt benieuwd.
    Walter, precies. Ik ben blij het geprobeerd te hebben. Het gaf plezier en het gaf irritatie. En nu, nieuwe manieren proberen. Maar vooral, het zo leuk vinden iets te maken. Daar weet jij ook alles van, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker gewoon plezier hebben in wat je doet en de mooie resultaten van je kaartjes. Zonderfrustraties. Gewoon genieten.
    Ik ben zo blij dat ik niet meer hoef. Gewoon lekker schilderen

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015