zaterdag 22 december 2018

Mijn kerstkaarten zijn opgestuurd, led lampjes en mijn nieuwe leesbril.


Mijn kaarten zijn verstuurd
Het was een heleboel werk
En ik mis ze


Ik ben blij dat ik een heleboel foto´s heb gemaakt




Ik ging nog een keer naar de Intratuin
Ik kocht twee lichtgevende sterren die ik voor de ramen kan zetten
En spullen om een kerstkrans voor aan de buitendeur te maken


Deze keer bekeek ik alle Led lichtjes eens goed
Tot nu toe begreep ik er weinig van
Nu koos ik een paar pakjes bewust
Althans, ik hoopte dat er in zit wat ik dacht dat er in zat :-)
Ik blijf het heel wat moeilijker vinden dan de ouderwetse lichtjes

De lichtjes hieronder kocht ik vorig jaar
Vorig jaar gebruikte ik ze om leuke foto's met mijn kerstkaarten te maken
Dit jaar ook weer


Maar waar laat ik ze verder? 
Ik legde ze hier neer, en hing ze daar op
Nergens stond het leuk.....
Uiteindelijk heb ik ze om deze kerstboomfiguur gelegd
En dat staat mooi




Hier de hele kerstboom nog zonder lichtjes


Mijn nieuwe leesbril
Daar is ie dan......





2 opmerkingen:

  1. Wat een hoop kerstkaarten heb je geschilderd! Moeilijk om je 'kindjes' te laten gaan, hè. Ik heb het dit jaar met prints van engeltjes gedaan.
    Ik had ledlichtjes gekocht bij de Hema, en die stonken verschrikkelijk, vermoedelijk de draad die zo stonk. Idioot gewoon, ik heb ze weggegooid. Nu heb ik andere die ik toevallig bij de supermarkt zag liggen.
    Mooie bril!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige bril die echt bij je past!
    En heerlijk toch dat je de foto's van je werkjes nog hebt...
    Die schoonheid is toch leuk om cadeau te geven!

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015