donderdag 13 december 2018

Rust in mijn hoofd.


Ik heb 2 email adressen
Ik bekijk ze minder vaak dan vroeger
Omdat mensen die ik ken nu berichtjes sturen via WhatsApp
Nu ben ik hoofdzakelijk bezig met e-mails verwijderen

Ik las op een weblog van iemand dat die daar ook last van heeft
En haar oplossing is "`uitschrijven''
Ik dacht laat ik het ook eens proberen

Het is echt supereenvoudig
Je gaat naar de onderzijde van de e-mail
En klikt aan ""uitschrijven"

Bij de meerderheid weet ik nog wel dat ik me aanmeldde voor de nieuwsbrief
Bij een paar begrijp ik niet waarom ik die post steeds krijg
Maar nu heb ik er eens flink de bezem door gehaald
Er zijn er een paar bij die ik graag terug zie

Maar voortaan weet ik bijv. niet meer dat in mijn buurt iemand een 
Zaag, bermschaar, een huppellepup wil lenen
Leek mij eerst echt leuk om dit te weten, waarom...…??????

2 opmerkingen:

  1. Ik heb laatst 600 mailtjes verwijderd, ook van die nieuwsbrieven. Je schrijft je in voor zo'n nieuwsbrief want dan krijg je korting, of je krijgt 'gratis' al die mailtjes na een bestelling. Ruimt lekker op zo aan het eind van het jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Geri, volgens mij ben je het taboe van 'ouder worden' daadkrachtig aan het doorbreken.
    Het 'groeien' kan dan juist prachtige vormen aannemen.
    Mijn complimenten en 3 stevige virtuele knuffels @@@ ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015