vrijdag 15 februari 2019

Wat deed ik zoal.


Ze zijn er weer, wat ben ik blij

Gisteren maakten we een wandeling in het heerlijke weer
Zoveel moois te zien


Wat zal dit een mooie wol geven
Niet denken dat we landelijk wonen
Nee, midden in de stad
Maar met prachtige bomen en plekken vol dieren


Ik haalde nieuwe boeken bij de bieb


Het boek van Michelle Obama reserveerde ik
Nu ik het heb ben ik het in 1 adem aan het uitlezen
Wat een inspirerende vrouw

Het boek van Martine Bijl leende ik van een vriendin
die zelf ook een herseninfarct heeft gehad

Ik kocht ook tekenmateriaal bij Pipoos


Dit is de beste koop
Ik zag het voorbij komen op facebook


Een elektrische gum
Het werkt echt fantastisch

Over de andere dingen ben ik minder tevreden
Ik heb veel moeite met de kleurpotloden
Ik begrijp van internet dat mensen een solvent gebruiken
Nu, de juiste ben ik nog niet tegengekomen

1 opmerking:

  1. De lente zit al in de lucht, mooi hè.
    Ik heb ergens aquarelpotloden liggen, dat zijn kleurpotloden die je met water kunt bewerken. Dan heb je geen solvent nodig. Ik heb ze van Caran d'Ache, maar je hebt ze ook van andere merken.

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015