dinsdag 12 maart 2019

Alice in Wonderland begrijpt de wereld nu beter........


Herinneren jullie je nog dat ik vol trots vertelde hoe ik van die irritante spam mail afkwam? Onderaan elke mail is een mogelijkheid om aan te klikken dat je de mail niet meer wilt. Ha fijn, dacht ik, en klikte van alles weg. Dacht ik...…..

Maar...…
Op dit moment krijg ik meer rotzooi dan ooit. Bitcoin rommel, cadeaus, prijzen, gratis dingen, aanmaningen over dingen die ik niet kocht,  bezorgheid mbt mijn energierekening, reizen die ik niet wil, pillen/medicijnen.

Nu las ik onlangs dat wanneer je aanklikt dat je dingen niet wilt "men" weet dat je emailadres in gebruik is en dan stort "men" zich op je. Wat een wereld, he? 

2 opmerkingen:

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015