woensdag 3 april 2019

Naar het tuincentrum, een lentekrans met bunny, zaaigoed en leuke rekjes.


Ik zoek al langer een rek zoals dit
Ik wilde het onder het keukenraam zetten
Ik zag deze aanbieding en kocht het
Maar het bleek erg klein en ielig te staan
In de tuin neergezet, stond redelijk leuk
Maar toen, een briljant idee...…..ophangen?
We vinden het leuk staan
Ik toog weer naar de winkel om een tweede rek te halen
En nu hangen er twee


Naar een tuincentrum 
De plantjes kocht ik samen met een vriendin bij een tuincentrum

Lentekrans 
Ik kocht ook spullen voor een lentekrans
Hier hangt de krans nog in de huiskamer


En kijk wat er onderaan hangt


Ik kocht ook een heleboel spullen om te zaaien voor de moestuinbak
Vorig jaar was het zo'n succes, kijken of het weer lukt


En kijk, hier heb ik het gezaaid




2 opmerkingen:

  1. Yess, er weer lekker lente-achtig tegen aan gaan! Altijd weer alsof het een nieuw feest is...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke rekjes! En die krans vind ik heel erg mooi, echt een lente-gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015