zondag 2 juni 2019

Aanrommelen.


Ik ben nog steeds aan het experimenteren met het uiterlijk van mijn blogs. Ik maak de laatste illustraties voor de cursus. Een illustratie bij een recept voor een slagroomtaart met aardbeien.

Het vervelende is dat de foto's niet mooi worden. En de docent beoordeelt alles aan de hand van foto's. Daarom dacht ik "ik voeg het eens in in een bestaande background die je gratis van internet kunt halen". Lijkt het nog iets ;-)

Ik ben nu aan het experimenteren met labels op mijn blog kleurrijkaquarellen. Ik wil ze bovenaan hebben. Zodat iemand met een oogopslag kan zien wat ik maak. Ik had natuurlijk al labels, maar wanneer ik die naar boven haalde zag "men" alles. Dus ook een heleboel waar het me nu niet om te doen is. Daarom doe ik het nu anders. Ik zet de mooiste voorbeelden van wat ik maakte nu in labels. En die komen dan bovenin te staan. En zo fröbel ik door. 

Soms denk ik dat ik een cursus website maken moet gaan volgen. Ik heb hier toch een plezier van. 

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het een erg leuke foto geworden. Ik denk ook vaak aan een cursus website maken, maar verder dan denken kom ik niet hahaha groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het er al erg mooi uitzien op je andere blog! En de foto, ook leuk!
    Ik heb destijds voor een Wordpress website maken een handleiding gedownload ergens. Ik vond het erg ingewikkeld.
    Maar een blog bij Blogger is toch weer anders. In de loop der tijd heb ik veel aanpassingen gedaan, allemaal gegoogled, en dan vind je wel wat. Sommige dingen blijken dan helemaal niet te werken, allemaal werk voor niks, maar je leert er wel weer van. Vandaar dat ik veel dingen die wel werkten, op een aparte pagina Bloggertips heb gezet. Misschien zit daar iets van je gading bij.

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015