donderdag 27 juni 2019

Ik heb de cursus illustratief tekenen afgerond.


Gisteren rondde ik de studie illustratief tekenen af. Ik hoopte door het volgen van deze cursus wat vrijer te gaan werken. Vind ik dat dit gelukt is, nu eigenlijk niet. Ik heb de stijl gehouden die ik al ontwikkelde.

Wat voor mij een extra meerwaarde was is dat ik leerde werken met verschillende materialen en dat ik ontdekte dat ik tekenen leuk vind. Hierin ben ik wel wat anders gaan werken. Niet zozeer vrijer, maar wel met andere mogelijkheden van uitdrukking.

Het voelt een beetje als een bevrijding dat het nu voorbij is. ik vond het insturen van de opdrachten stressen. Nu heb ik het gevoel dat ik echt aan de slag kan. Ik wil toch graag wat vrijer gaan werken. Wat ik daar precies mee bedoel weet ik zelf niet. Wist ik het maar...…..

Wat ik in ieder geval graag terug wil is de FLOW van het bezig zijn. Soms kan ik me zo heerlijk voelen, alles lukt. Maar regelmatig is het ploeteren. Dat was een beetje met de opdrachten. 

1 opmerking:

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015