dinsdag 23 juli 2019

In de tuin.


Wat een weer, he?
Deze foto's maakte ik van de tuin toen het nog niet zo heet was


Er staan weer zonnebloemen, kleintjes deze keer


Dit is een heel grappig plantje
Vol verschillend kleuren bloemetjes
Ik hing ze aan de voorkant van het huis
Waar bijna geen zon komt
Toen ik de dag erna uit het raam keek zag ik alleen groen
Alsof er geen bloem aan zit


Ik hing ze daarna in de achtertuin
Hier is volop zon
Toen ik 5 minuten later keek
Waren alle bloemen weer terug


Ik maakte een krentenbrood en liet het deeg in de zon rijzen


Voor het eerst hebben we bramen in de tuin


De tomaten die ik gezaaid heb zijn allemaal mislukt
Er kwam bijna niets op
Deze tomaten groeien aan een kant en klaar gekocht plantje


2 opmerkingen:

  1. Leuk om mee te genieten met jullie tuin! Wat een wonderlijke plant die alleen in de zon wil bloeien!

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015