maandag 30 december 2019

De laatste week van het jaar.


De laatste week van het jaar
We wandelden door Elden, wat nog steeds de gemoedelijkheid heeft van een dorp
Een huis lijkt echter wel klein-Amerika
Wat een werk om al de lampjes aan te 
Ieder jaar weer leuk om te zien 


Ik zag een paar keer de lampjes rond een vlaggenmast, echt mooi


De molen van Elden

Wat ook heel feeëriek is zijn de lichtjes die over een gevel dansen, Ik heb er geen foto van 
Het wordt geprojecteerd 
Daar ga ik volgend jaar ook eens naar zoeken
Het kunnen witte sneeuwvlokjes zijn
Ook zag ik ergens groene en rode projecties
Ik vind de sneeuwvlokjes mooi


Zo'n witte wonderwereld lag op een morgen over de tuin
Het glinsterde prachtig


Ik vergat nog te vertellen over een heel leuk kerstcadeau
Een ouderwetse puzzel
We hebben er al aardig wat uurtjes aan besteed


1 opmerking:

  1. Leuk, al die lichtjes! En zo'n puzzel, heerlijk, heb er al lang geen één meer gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015