donderdag 2 januari 2020

Wat kwam er van mijn goede voornemens terecht?


Heerlijk al wandelend foto's nemen en de jaargetijden beleven

Eind 2018 nam ik me het volgende voor: grip krijgen op de tijd, de cursus illustratief tekenen afronden, groot formaat schilderen, spiritualiteit, treinkaartjes gebruiken, ontrommelen. Wat kwam er van terecht?

GRIP KRIJGEN OP DE TIJD

Dit lukte wonderwel. Ik heb nu een systeem bedacht waarbij we gedurende de dag een aantal activiteiten hebben op zoveel mogelijk dezelfde tijd. Het geeft structuur. Mijn gevoel voor tijd is nog steeds heel anders dan de werkelijke tijd. Ik vind dit nog steeds een raar fenomeen. Nu ik pensioen heb, zou je denken, he, he lekker veel vrije tijd. De werkelijkheid is anders,  de tijd vliegt.

 CURSUS ILLUSTRATIEF TEKENEN



In juni rondde ik de cursus af met een 8,5
Ik heb er veel plezier aan gehad
Ik ben daarna op zoek gegaan naar een andere cursus maar heb nog niets gevonden

GROOT FORMAAT SCHILDEREN


Ik maakte 1 grote aquarel, hij is bijna af
''Wereldvrouwen''
Dat is een beetje weinig, nietwaar?
Het komt weer op mijn lijstje voor 2020



Echter, ik deed veel op het gebied van kaarten maken
 Ik heb een Etsyshop, loopt niet hard
Ik verkocht 4 kaarten
2 via Etsy
Tot mijn verbazing een vraag naar 2 fashion kaarten van iemand uit de USA
2  kaarten kocht een vriendin

SPIRITUALITEIT
Bleef op een laag pitje



Het probleem is een beetje dat ik niet weet waar te beginnen
Dit jaar ben ik daarom maar weer eens begonnen met een oude vertrouwde, de Tarot
Wat ik ga proberen is meer bezig zijn  met Wabi-sabi

GRATIS TREINKAARTJE


Van de 7 kaartjes gebruikten we er 5. Driemaal naar Den Haag, 1 maal naar Nijmegen, 1 maal naar Utrecht. Ik heb er nu nog 2 die ik kan gebruiken tot 10-1-2020.


ONTROMMELEN


De spulletjes die jullie hier zien vind ik geen rommel
Gaan dus niet weg
Er is wel iets weggegaan, maar o, wat was dat weinig




Conclusie
Ik mag tevreden zijn

1 opmerking:

  1. Klinkt goed en ziet er goed uit!
    En ben benieuwd naar je verdere plannen voor 2020!

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015