zaterdag 23 mei 2020

Hoe ging het de laatste dagen?


Ze bloeien weer, de rozen

Deze roos kocht ik vorig jaar
Roos Renaissance
Ik vind hem prachtig
Hij ruikt ook heel lekker


Deze rode rozen staan er al zolang we hier wonen
Waarschijnlijk door de eerste bewoners geplant

Binnenkort maak ik
 een uitgebreid blog over rozen
Ik wil namelijk meer gaan uitzoeken mbt hun onderhoud

Uit zaadjes
Het moeten bloemetjes, vriendelijk voor bijen, worden
Ben zo benieuwd wat er aan bloemetjes komt


Er is 1 mini tomatenplantje
Wordt misschien ooit echt nog wat
De groentezaadjes zijn niet echt een succes

Wat was het 2 dagen geleden lekker weer

Ik zat in de tuin en las Opzij van Cathy Kelly
Ik vertelde al, een lekker lees boek, voor deze tijd
waarin ik last van concentratiestoornis heb
Leuk boek, 2 vrouwen in een uitgeverswereld
waaraan feminisme totaal voorbij is gegaan
Alles doen ze stoer, drinken, drinken, drinken
Ze zijn goed in hun werk
Maar o, zo afhankelijk van de attentie van een man
Naast de telefoon wachten, etc. 
Echt over de top


3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie rozen! Ben benieuwd naar je blog over rozen, want het lijkt me niet zo makkelijk. Ben ook benieuwd naar de bloemen voor insecten. En de tomatenplant... ik heb een paar schijfjes cherrytomaten in aarde gedaan, en wonder boven wonder... ze komen op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig dat ik pas vandaag de naam Orlando tegenkom op je vorige bericht! Ja, de foto's hier zijn weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die roos doet het inderdaad prachtig! Het boke ken ik qua kaft, veel van die soort boeken liggen bij de kringloop.

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015