zaterdag 4 juli 2020

Dode ekster en een mobieltje.


Ik ben nog steeds druk met mijn zomerkaarten 2020

EKSTER
Eerder deze week vloog er een ekster tegen een bovenraam
Met een enorme knal
Hij lag heel akelig op de grond

Ik belde met de dierenambulance
Zij gaven het advies er een doos over te leggen
Na een uur weer kijken en waarschijnlijk zou hij wegvliegen
Salem pakte hem, in zijn handen kwam de ekster weer langzaam tot leven
Maar later ging hij toch dood
Hij ligt nu begraven in onze tuin
Ik vond het heel erg want de eksters zag ik vaak samen
De overgebleven ekster vloog rond
Ik ben me nu aan het oriƫnteren op "iets'' op het raam plakken


MOBIELTJE
We wandelden rond het huis
Bij een plas liepen we door hoog gras
En daar zien we ineens een mobieltje
Wat te doen?

We besloten het mee te nemen
Thuis zochten we op internet
Maar ineens rinkelde het mobieltje
Later kwam de eigenaresse het ophalen
Gelukkig ook weer opgelost

2 opmerkingen:

  1. Nare en later mooie gebeurtenis...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ACh wat akelig, die arme ekster. Heb het wel eens met een duif gehad, die overleefde het ook niet. En dat mobieltje, gelukkig opgelost!

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015