vrijdag 4 september 2020

De nieuwe Blogger accepteren?





































Gisteren en vandaag bij het openen zit ik als vanzelf in de nieuwe Blogger

Gisteren zette ik het steeds terug
Dat kan nu ook nog
Maar wil ik het nog wel?
Het blijkt dat de nieuwe Blogger nu wel goed werkt
Foto's uploaden gaat nu snel en handig
Ik denk dat ik het nu maar laat zoals het is
Ik vind vanzelf wel waar alles zit

De foto maakte ik een week geleden
Wij staan hier onder een hoge dijk langs de Rijn
Altijd leuk om te zien
Fietsers, auto's afstekend tegen de wisselende lucht

Ik kan nu kiezen hoe groot ik de foto's wil maken
Meer keuze dan vroeger

Toen ik gisteren over de herfst schreef vroeg ik me af

 Waarom vind ik de zomer niet zo'n leuk jaargetij?

Het is toch heerlijk, lekker veel zon, ijsjes, zonnebloemen

Lekker lang licht, ik hou van de lange lichte dagen

Waarom valt het mij altijd zo tegen?

Buiten wandelen is vaak niet zo leuk, door de hitte vermoeiend

Fotograferen lukt minder, het licht is zo hard

In de tuin zitten is geen plezier, zelfs niet onder de parasol

De hitte in huis, muggenbeten 

Moeilijk slapen

3 opmerkingen:

  1. Ja, blogger zou nu vanzelf zijn overgegaan in de nieuwe...raar dat dit bij mij nog niet gebeurd is! En die zomer ben ik nu ook wel zat, heb er niet echt van kunnen genieten!
    Gelukkig weer de open haard aan. ( Via you-tube op mijn tv, hhihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In de herfst waardeer je mooi weer omdat het er niet altijd is. Qua licht heb je meer kans op het gouden uur en zacht licht. Je ziet het nu al. De natuur is meer afwisselend, even schuilen voor een bui en dan weer verder. het grotste deel van de zomer zijn mensen op vakantie leuk als je zelf ook gaat maar er is ook veel dicht. TV is herhalingen, veel ongeschoold volk binnen bedrijven en winkels. Ik ben absoluut geen fan van de zomer en ben blij dat het voorbij is. Ik rook vorige week voor het eerst de herfst zo zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach het zal wel wennen zijn, de nieuwe Blogger.

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015