donderdag 3 september 2020

Het lukt in de nieuwe versie. September, blij toe......



 Regen, heerlijk
Ik hou van regen

Het is september
De zomer bijna achter de rug
Vind ik dit erg?

Nee, ik ben niet echt een zomer mens
Mijn favoriete seizoenen zijn de winter en de lente
En, deze keer verheug ik me op de herfst


Ik verheug me op het koelere weer
Ik verheug me op het langzaam verkleuren van de bladeren
Ik verheug me op het bakken van lekkere appeltaart

We hebben zonet herfstanemonen in de tuin geplant
Ik vind ze zo mooi, sierlijk
Hoop dat ze het gaan doen
En dat we ze volgend jaar weer terugzien



3 opmerkingen:

  1. Herfst is niet mijn jaargetij, maar als ik zo op jouw blog kijk, dan ziet het er mooi uit. Ik wen er wel aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, de herfst! Storm, regen en wind...En het lekker gezellig maken in huis! Ben er gek op...zeker na zo'n hete zomer..De bewegende plaatjes zijn fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakt het steeds weer verrassend.

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015