zondag 17 januari 2021

Sneeuw en mijn foto's terugzien

 
En toen..... sneeuw

Het lag er ineens gisteravond

Vanmorgen kon ik nog net even foto's maken

Nu. om 16.17 is alles weer weg



FOTO'S

Ik was op zoek naar foto's voor mijn Etsy shop en hoewel ik denk dat ik het goed georganiseerd heb, blijkt dit tegen te vallen. Sinds ongeveer een jaar staan een aantal van mijn foto's op een externe harde schijf. De foto's van de jaren daarvoor staan op CD Roms en op USB sticks. Tijdrovend wanneer ik iets zoek. Ik heb de foto's van mijn schilderijen vanaf 2017 allemaal op de harde schijf, maar ik maakte toch al veel eerder digitale foto's? Dus, opnieuw weer eens door mijn rommeltje aan opgeslagen foto's? Zie ik tegen op. Ineens krijg ik een briljant idee. Ik haal ze van mijn Kleurrijk Aquarellen blog. Wat handig zeg. Ik heb ze nu van 2009-2010-2011 mijn schilderijen en kaarten op de externe harde schijf en de rest doe ik deze week. 

Bijkomend voordeel is dat ik zie wat ik allemaal maakte. Wow, wow, wow en wat maakte ik er leuke foto's van. Leuk zo'n wandeling door memory lane. 






2 opmerkingen:

  1. Ja leuk he al dat oude werk bekijken. Vind ik ook zo leuk. Zo af en toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk om terug te zien!
    Ik ben ook wel eens wat kwijtgeraakt, erg is dat. Ik heb mijn foto's op mijn harde schijf geordend in mappen met het jaartal. En daar een backup van op een externe harde schijf. Moet nodig weer backuppen. Wat op je blogs staat kun je terugvinden in je albumarchief. Hier lees je er meer over: https://support.google.com/blogger/answer/41641?hl=nl
    Ik schoon dat archief af en toe op, en haal niet gebruikte foto's eraf. Gebruikte foto's op je blog moet je niet weghalen, want dat verdwijnen ze van je blog.

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015