zaterdag 1 mei 2021

Mei, wat heb ik voor plannen voor deze maand?

 En dan is het weer zover, een explosie van groen
Het liet dit jaar lang op zich wachten
Maar nu, het mooiste groen van de wereld is er weer

Het is nog wel koud, ook in huis
Maar buiten staan de tulpen


Een wonder van structuur en kleur


Van de dierenwinkel, ik koop er altijd planten en vogelvoer
Kregen we met Koningsdag een oranje roos


De uitgelopen zaadjes zitten nu in de moestuinbak
Ben benieuwd, iedere keer een wonder wanneer er echt tomaten uitkomen


En MEI is begonnen
  • De maand waarin ik mijn eerste vaccinatie krijg
  • Ik wil een boekje maken voor de verjaardag van Salem
  • Ik moet een nieuwe "beroemde vrouw" uitkiezen om te schilderen
  • In april maakte ik de schrijfster en dichteres Emily Bronte


E-books
Zonet ontdek ik dat ik e-books kan lenen bij de bibliotheek!!!!!!
Goh, niet geweten
Ik kan ze op mijn laptop lezen
Ik heb er nu 3 geleend
Eens kijken of dit bevalt

Genoeg te doen in MEI
Mei is zo'n prachtige maand
Wandelen en van de tuin genieten

1 opmerking:

  1. Ja, het allermooiste groen! En wat een mooie tulpen! Spannend, de moestuinbak!
    Ik ga vandaag ook één en ander overplanten. Lekker met de handen in de aarde.

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015