maandag 14 juni 2021

Etsyshop, doorgaan of niet?


 Ik wil even reageren
 op de reactie die Elly achterliet

 Zij reageerde op het berichtje van Judy mbt onze Etsy webshops 

Er gaat het een en ander veranderen in BTW land en het verkopen via een webshop

Het leek allemaal erg ingewikkeld te worden

Judy en ik hebben echter het een en ander uitgezocht

Het blijkt dat de nieuwe regels beginnen te gelden bij een verkoop vanaf 10.000 euro

We kunnen dus rustig verder gaan met onze webshops

Het is nl zo leuk iets te verkopen

En te weten dat je daar iemand anders blij mee maakt

Ik verkoop, maar zeker niet voor dit soort bedragen

Ik ben ondertussen begonnen aan een serie nieuwe zomer kaarten

In 2017 maakte ik


In 2018 maakte ik


In 2019 maakte ik


      In 2020 maakte ik


        Leuk om het zelf ook weer terug te zien 😊

2 opmerkingen:

  1. Oh wat zijn ze weer leuk, je zomerkaarten!

    Ik heb even Elly's reactie gelezen. Nu heb ik regelmatig naar Amerika verkocht, maar nog nooit met een contract te maken gehad. Er is iets met invoerrechten als je naar Amerika verzendt. Ik kreeg te maken met een douaneformulier toen ik een pakje verzond, daarop stond dat het kunst was ter waarde van ... en dat viel onder de norm. Als je in een envelop verstuurt, zoals ik meestal doe, dan geef ik aan dat het documenten zijn en heb ik helemaal niet met douane te maken. Het is tenslotte papier, dus documenten. Als je een groter ding verstuurt als pakket zal het wel anders zijn.
    Ik laat het nu ook maar rusten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel fijn dat jullie vol goede moed door kunnen gaan met verkoop activiteiten. Ik ben blij voor jullie en hetis erg de moeite waard als ik zie wat voor leuke werken jullie maken. Ik heb rond de eeuwwisseling ook jaren genoten van mijn exposities en verkopen en ook van al het werk dat daarbij kwam kijken.
    Geniet er maar van. Heel veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015