vrijdag 2 april 2010

Chakra ketting en een bramen, bosbessen taart



Tientallen jaren ben ik met iets bezig geweest
onlangs heb ik het resultaat gekregen
Als herinnering hieraan deze chakra ketting
Vandaag heb ik hem ontvangen
 en hij is prachtig.


Hij zit in een prachtige zijden hoes




Noomi van Gelder ontwierp voor Happinezz een ketting waar je energie van krijgt. Simpelweg omdat hij zo mooi is, maar misschien of juist ook wel vanwege de zeven verschillende edelstenen met elk hun eigen specifieke kracht. Dankzij het handige systeem kun je in een handomdraai van steen wisselen en die kleur aan het gevlochten leren koord hangen die je mooi vindt, of waar je behoefte aan hebt.
Elke steen hoort bij een chakra. Alles staat of valt met ons basischakra, onze wortels. In de robuuste zilveren hanger staat het teken van dit eerste chakra gegraveerd, de verbinding tussen de mens en de aarde, en ook de aardse rode jaspis vertegenwoordigt dit. De krachtige oranje aventurijn en de stralend gele aragoniet versterken respectievelijk het heiligbeen- en het zonnevlechtchakra. Bij het hart past de groene aventurijn met z’n kalmerende werking, bij het keelchakra de zuiverende turqureniet en bij het voorhoofd de indigoblauwe sodaliet, die zelfinzicht stimuleert. De paarse fluoriet tot slot gaat hand in hand met het kruinchakra; deze steen bevordert helder denken en is daarom zo geschikt om tijdens het mediteren vast te houden.
NB De chakra-ketting is verpakt in een beeldschoon zijdefluwelen etui, fair trade gemaakt in Vietnam. Mooi om de edelstenen, of andere sieraden, in te bewaren of mee op reis te nemen.

   en een
bramen, bosbessen taart
 gebakken
Ik ben niet de allerbeste kok
maar taarten bakken
vind ik leuk



Salem en ik zijn op bezoek geweest bij onze vriendin T. die haar verjaardag vierde.

3 opmerkingen:

  1. Ik kom je even een heel kleurrijk pasen wensen en nog proficiat met je trouwdag.
    XXXm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. BEELDSCHOON Geri deze Chakra ketting. Door intens bezig te zijn met deze 7 energie centra's die zo goed zijn voor lichaam en geest, voel je je als herboren. Een prachtige aanwinst. En je taarten zien er erg lekker uit, mijn complimenten.

    Heerlijk inspirerend weekend,
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig, die ketting.
    ik wil er ooit zelf een maken voor de stenen, die ik heb.

    en die taart ziet er zo lekker uit:))

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015