K L E U R R I J K


K L E U R R IJ K
Ik hou van K L E U R E N, van papier, van verf, van textiel, van tekenen en schilderen, ik hou van dieren, van mode, van de natuur, van geschiedenis, van geografie, van boeken, van tijdschriften, van kunst, van originaliteit, hou ervan om sfeer te maken, van fotograferen, van cultuur, de onze en van andere culturen.

Ik ben aquarelliste, I am a watercolorist.
Ik maak vrij werk en schilder in opdracht.

maandag 17 mei 2010

Oud en nieuw


Reservebril kapot gevallen
ik kijk nu door een
glasbreuk
 Volgens de opticien
kan een bril niet gemeten worden
 wanneer je lenzen draagt
dus een afspraak
gemaakt
wachten tot ik mijn lenzen
 een poos niet gedragen heb
dus na een weekend
in de tussentijd

lenzen
en gebroken glas

en de nieuwe pasfoto
voor mijn nieuwe paspoort
 vreselijk!!!!!!!

2 opmerkingen:

Walter zei

Je bedanken voor je reaktie op mijn weblog doe ik hier even..
Zeer zinnige dingen zeg je, o.a. over die saaiheid van de rust die ik eigenlijk ervaar. Stof tot nadenken, dank je!
Groetjes

Assayya zei

paspoortfoto's zijn tegenwoordig vreselijk.
ze lijken op iedereen behalve op jezelf:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Sta even stil
Draai je niet om
En kijk ook niet vooruit
Tel de seconden
Niet de uren
Adem in en uit


Liselore Gerritsen

Lente

Lente

Verjaardagskaart

Verjaardagskaart

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Gebakjes

Gebakjes

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015

SPRING/LENTE

SPRING/LENTE

Kindje

Kindje

.

.