K L E U R R I J K


K L E U R R IJ K
Ik hou van K L E U R E N, van papier, van verf, van textiel, van tekenen en schilderen, ik hou van dieren, van mode, van de natuur, van geschiedenis, van geografie, van boeken, van tijdschriften, van kunst, van originaliteit, hou ervan om sfeer te maken, van fotograferen, van cultuur, de onze en van andere culturen.

Ik ben aquarelliste, I am a watercolorist.
Ik maak vrij werk en schilder in opdracht.

maandag 25 oktober 2010

kaartenwinkel/ webshop



Kaarten die verkocht zijn

5 x een taartjeskaart, 5 x poezenkaarten, 5 mandala kaarten
5 x 18- e eeuwse vrouwen, 1 x een Touareg vrouw, 1 x een Afghaanse vrouw
1 struisvogeltje, 1x ogen van een Afghaanse vrouw, 1 x schilderij van Salem
_________________________________
Voor mij waren 2 dingen erg leuk
Ik kreeg opdrachten voor kaarten. Heel leuk.
Zo kreeg ik de mogelijkheid
om op een creatieve manier
met mandala' s
te werken
Ik schilderde op verzoek
 een kaart naar een schilderij van mijn partner
en
___________________________

Ik ben gaan experimenteren
ik combineer nu ook glitter pennen met aquarel
en
schilder niet meer alleen naar een foto
maar ook vanuit mijn eigen fantasie
____________________________

Momenteel heb ik weer ruimte

Tip: denk eens aan je kerstkaarten

wil je iets bijzonders
laat ze dan door mij maken
maar reageer wel snel
_______________________________

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Sta even stil
Draai je niet om
En kijk ook niet vooruit
Tel de seconden
Niet de uren
Adem in en uit


Liselore Gerritsen

Lente

Lente

Verjaardagskaart

Verjaardagskaart

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Gebakjes

Gebakjes

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015

SPRING/LENTE

SPRING/LENTE

Kindje

Kindje

.

.