K L E U R R I J K


K L E U R R IJ K
Ik hou van K L E U R E N, van papier, van verf, van textiel, van tekenen en schilderen, ik hou van dieren, van mode, van de natuur, van geschiedenis, van geografie, van boeken, van tijdschriften, van kunst, van originaliteit, hou ervan om sfeer te maken, van fotograferen, van cultuur, de onze en van andere culturen.

Ik ben aquarelliste, I am a watercolorist.
Ik maak vrij werk en schilder in opdracht.

maandag 27 juni 2011


Wat een heerlijk begin van de zomer
 door een park lopen
eventjes aangewipt bij de kinderboerderij
waar alles in grote rust was


 
Daarna de Heemtuin
ook hier rust
Een zee van blauwe bloemen
 en deze schoonheden



Buiten gekomen dit kleurrijk bloemenveld

 
En daarna het tuincentrum
hier vooral foto's gemaakt van rozen
en naar huis met een tas vol bloemen


 

3 opmerkingen:

Heldinne zei

kwou dat ik een varkentje was ...

yvette zei

hier word ik nu helemaal blij van...dit zouden we vaker moeten doen...lekker modderbadderen

elly zei

Wat herkenbaar weer, je moet toc h eens langskomen als je weer zo vlakbij me bent.:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Sta even stil
Draai je niet om
En kijk ook niet vooruit
Tel de seconden
Niet de uren
Adem in en uit


Liselore Gerritsen

Lente

Lente

Verjaardagskaart

Verjaardagskaart

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Gebakjes

Gebakjes

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015

SPRING/LENTE

SPRING/LENTE

Kindje

Kindje

.

.