zaterdag 22 maart 2014

Mijn Mrs. Dalloway kaart is af


Ik vond het moeilijker om deze kaart te bedenken
Ik wilde heel graag Mrs. Dalloway schilderen
maar.... het boek vertelt zoveel meer dan alleen over Mrs. D.
Eerst wilde ik een collage vol figuren maken, maar dat werd heel druk
Uiteindelijk heb ik 2 figuren die op mij de meeste indruk maakte gemaakt
Mrs.D. en Septimus Warren Smith
De 2 tegenpolen
Zij brengt mensen bij elkaar, wil dat mensen blij worden wanneer ze binnenkomt
Hij komt uit de oorlog, heeft daat een vriend verloren, is helemaal in de war en pleegt zelfmoord

Salem heeft in het verleden dit schilderij gemaakt


Ik vind het prachtig en dacht bij de figuur van SWM steeds aan deze figuur
dus........ik heb mijn voorbeeld


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015