K L E U R R I J K


K L E U R R IJ K
Ik hou van K L E U R E N, van papier, van verf, van textiel, van tekenen en schilderen, ik hou van dieren, van mode, van de natuur, van geschiedenis, van geografie, van boeken, van tijdschriften, van kunst, van originaliteit, hou ervan om sfeer te maken, van fotograferen, van cultuur, de onze en van andere culturen.

Ik ben aquarelliste, I am a watercolorist.
Ik maak vrij werk en schilder in opdracht.

dinsdag 18 oktober 2016

Herfst en wat kun je ermee.


Ik neem nog steeds van alles en nog wat mee naar huis
Ik vind het leuk om er ""iets mee te doen""
Uitzoeken wat er mooi bij elkaar past



Deze week beginnen de bomen echt te kleuren


De treurwilgen zijn geknot


Reflecties


Een schaduw


En de schoonheid van de kardinaalsmuts




2 opmerkingen:

Mapi zei

De kleuren van de herfst zijn prachtig op dit moment Geri.
Leuk hè , ik loop ook van alles op te rapen .....
Jammer dat het zo regent vandaag, durf niet te gaan fietsen.

Veel liefs en een warme herfstgroet,
Mapi

Happy Earl Grey - Elly Embregts zei

Ik geniet ook van de herfst en alles wat erbij hoort, ook van het onstuimige weer, Heerlijk en die kleuren maken er een mooi feestje van. Geniet, hartelijke groet El

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Sta even stil
Draai je niet om
En kijk ook niet vooruit
Tel de seconden
Niet de uren
Adem in en uit


Liselore Gerritsen

Lente

Lente

Verjaardagskaart

Verjaardagskaart

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Gebakjes

Gebakjes

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015

SPRING/LENTE

SPRING/LENTE

Kindje

Kindje

.

.