donderdag 22 december 2016

Verrassing.


Van de week verwachtten wij een pakje van Ikea. De bezorger zou tussen 15.00 en 18.00 uur komen. Ik zat al eerder beneden, want ik ben altijd bang dat ze vroeger komen en ik de bel niet hoor. Maar ik wilde die dag ook de kerstkaarten op sturen, dus ik moest het huis uit. Mijn man zou goed opletten. Ik stap het halletje in en zie wat post liggen. O.a. een papiertje van Packs. Packs? Nooit van gehoord. Er staat op dat er een pakje om 09.15 afgegeven is bij de buren. Ik begrijp er niets van. Zijn ze al zo vroeg geweest? En Packs, ik dacht dat we het pak zouden krijgen via Post.nl. Ik ga gauw bij de buren vragen maar die zijn niet thuis.

Ik ga de kaarten op de post doen en wanneer ik terug ben blijkt dat het pakket van Ikea is bezorgd, keurig via Post.nl. Hoe kan dit nu? We verwachten verder niets. Ik ga nog een keer naar de buren. Nog steeds niet thuis. Dan wordt er om 20.00 uur gebeld.

Een groot pak. Ik zeg tegen mijn man: "Goh, sturen ze van mijn werk weer kerstpakketten naar gepensioneerden?" Vroeger gebeurde dit. Maar al jarenlang niet meer. We maken het pak open en zien een prachtige rode doos. Maar van wie? Er zit niets in de doos wat naar een afzender wijst. We kijken nog eens en nog eens, kijken heel de doos langs. Tot ik met superkleine lettertjes zie staan " retour Greetz" Greetz????? Op internet zoek ik Greetz op en ontdek dat het een organisator is die voor een opdrachtgever cadeautjes verstuurd. Maar wie stuurt mij een cadeautje? Ik mail naar Greetz om te vragen of ze mij kunnen vertellen wie dit cadeau voor mij besteld heeft.

Later op de avond zie ik een vriendin van mij op Facebook posten dat zij een cadeau via Greetz heeft gekregen en bedankt de gever. Ik denk "heeft zij mij misschien dit cadeau ook gestuurd?'" Ik app haar en even later heb ik antwoord. Ja, zij was het.....................

Dank je wel, lieve M........Ik vind het zo lief van je
Wat een mooi cadeau. Ik ben er zo blij mee

Wat zat er in de doos?


En Greetz?
Ik kreeg een antwoord
of ik het nummer onderaan de kaart naar hen wil mailen
Maar dat is het hem nu juist
Ik heb geen kaart gekregen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015