maandag 8 juni 2020

Tuin in juni.


Ik wilde foto´s nemen van de tuin
Ik kon mijn camera zo gauw niet vinden maar wel mijn telefoontje
Daar maakte ik foto´s mee
Het resultaat, allemaal onscherp
Met bewerken heb ik geprobeerd het onscherpe te gebruiken




Van een vriendin kreeg ik zaadjes " bijenbloemen"
Er verschijnt nu een eerste klein geel bloemetje
(nog onscherper gemaakt, zo erg was het niet)


Het lijkt erop dat er nu 
3 tomatenplantjes gaan groeien
Hier is er 1


En ik zaaide radijsjes


Dubbelzien ;-)

En we maakten voor het eerste een wandeling


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke bloemetjes allemaal! Dat onscherpe ziet er heel professioneel uit! :)
    Wat groot al, je tomatenplanten. Bij mij zijn ze nog mini.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt wel of er vocht tussen de lens zit van je telefoon. Toch de camera maar gebruiken. Met een beetje plasticfolie rond de rand van je lens krijg je dit effect ook maar kan je er echt mee spelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015