zondag 3 april 2011

Op zoek naar jong grut.


vandaag ben ik
op zoek gegaan
naar jong grut
deze keer zag ik ze het eerst
bij een kinderboerderij



Tegenover de kinderboerderij
ligt een heemtuin

Zo vroeg in het jaar
ben ik daar nog nooit geweest
Dat was even wennen.....




 
en in het park vlakbij
de heemtuin
staat deze mooie kastanjeboom

vrijdag 1 april 2011

24 jaar getrouwd


We gaven elkaar boeken, tijdschriften en een lekkere geur



ik bakte een taart






en stuurde
"de Ogen" op



Toen wij 24 jaar geleden trouwden
was het heerlijk weer
Ik droeg een roze jurk
we hadden roze en witte rozen
 en Salem een mooi grijs pak
Mijn vader, moeder en broer waren erbij
een goede vriend van Salem
en een groep van beste vriendinnen

Het was een mooie dag
waar we met veel plezier op terug kijken

woensdag 30 maart 2011

Hoi, ik ben een paar dagen vrij


Wij zijn binnenkort 24 jaar getrouwd
 Ter ere hiervan ben ik tot woensdag vrij
HEERLIJK!!!!!!!



Terwijl ik vanuit het werk richting de bus liep
wilde ik perse onder deze
prachtig bloeiende bomen doorlopen


en hierbij
probeer ik Pukkie te schilderen

De opdrachtgeefster
 heeft Pukkie moeten laten inslapen
en wil haar kinderen
een herinnering geven.

Ik vind dit een ontroerende opdracht
ik heb dit in het verleden ook meegemaakt
en weet nog goed hoe wij ons voelden

zondag 27 maart 2011

Narcissen


Sinds een paar jaar
staan er
 bij ons in de wijk
rijen narcissen


en wanneer ik
omhoog kijk
zie ik de wonderlijkste vormen


zaterdag 26 maart 2011

Vriendinnen en ""ogen""

Gisteren
met vriendinnen
op stap
geweest

en vandaag
verder met de ogen
en een poesje geschilderd

maandag 21 maart 2011

Lente


Lente HIEP HOI


Ik ben begonnen
met een opdracht
het schilderen
van
mijn  OGEN

zondag 20 maart 2011

Bijna LENTE 2011

 
Allereerst Saar
helemaal in het groen

 
De narcissen hebben een plekje in huis gevonden


een lange rij krokussen


en dichtbij
Bijna LENTE 2011

zaterdag 19 maart 2011

Narcissen

Bossen narcissen
gekocht
""Moet er een papiertje om?'"
Nee, dacht ik
en zo liep buiten
 en genoot ervan.

Ik heb trouwens
ook weer een bestelling, zo leuk
een koopster wil een schilderij
van

""MIJN OGEN""

de ogen die hierboven
mijn weblog staan

vrijdag 18 maart 2011

Paaskaarten II



Bij Pasen
denk ik aan
het feest van de Opstanding
en de komst van de lente
het leven komt terug
jonge dieren
scheuten aan takken
bloemsem
het is wat mij betreft
de mooiste tijd van het jaar

s morgens heb ik een betaalde baan
en verder probeer ik
elke middag 1 kaart
te schilderen

Deze kaart is nog nat
Is ze niet lief?
Wanneer je er 1 wilt hebben
wees dan snel
want ik maak een beperkte oplage

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015