maandag 2 april 2012

25 jaar getrouwd. Vlisco tentoonstelling. Museum voor Moderne Kunst Arnhem


Gisteren vierden wij
dat wij 25 jaar getrouwd zijn
met bloemen en taart


En we bezochten 

Het Museum voor Moderne Kunst Arnhem



Wilma met kat' 
van Carel Willink [1900-1983]





Het Museum voor Moderne Kunst Arnhem presenteert van 29 januari t/m 6 mei 2012 de tentoonstellingSix Yards Guaranteed Dutch Design, over hoe Nederlandse stoffen van Vlisco onderdeel werden van verschillende West- en Centraal Afrikaanse culturen én hun weg vonden in de internationale mode, beeldende kunst en fotografie. 










Ik vond het een heel inspirerende tentoonstelling
wanneer je in de buurt bent
moet je echt gaan kijken
Zo'n verscheidenheid
aan vormen en kleur

Het grappige is dat Nederlanders
in Afrika op markten stof kopen
om iets echt  Afrikaans
als souvenirs te hebben
De verkoopsters grinniken
want zij weten de stof komt uit Nederland

2 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd en geniet van elkaar!
    Groetjes
    Walter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. proficiat ! tof ! en ik ben een klein beetje jaloers ! ik wou dat ik ook iemand in mijn even ha die ik zo graag zag dat ik er 25 jaar mee wilde getrouwd zijn en omgekeerd !zo schoon vind ik dat sé !

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015