zaterdag 4 april 2020

Voorjaar in de tuin en kijkend door het raam zie ik het voorjaar.


Lente in de tuin


 's Morgens geef ik eten aan de vogels
Er zitten dan meestal een paar duiven op een rijtje
Haar zie ik tegenwoordig ook geregeld
Met haar partner, mooi zwart met een oranje snavel
(Dit is toch een vrouwtjes merel?)


In november deed ik een paar tulpenbollen in potten
Op de foto helder geel en rood
Nu heel zacht  van kleur
Zullen ze nog mee ruitgesproken worden?

Het regende even



Voorjaar vanuit huis, kijkend door het raam



2 opmerkingen:

  1. Lieve Geri, ik begrijp waarom je het vorige bericht hebt weggehaald.
    Had een lange reactie ingetypt en bij het plaatsen verscheen er een 'oeps'.

    Schrijven over de corona-situatie, ik ben er erg voorzichtig mee....
    Misschien morgen schrijf ik toch eens een uitgebreider stukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks alles, de lente gaat gewoon haar gang!
    Ik heb denk ik je corona berichtje gemist. Het is allemaal zo groot om te bevatten. En wie weet duurt dit nog wel een tijdje.

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015