zaterdag 23 oktober 2021


Vroeg donker
Toen de zomer afliep, vond ik het maar niets dat het ineens vroeger donker werd
Het was toen 20.00
Ondertussen is het om 18.00 donker
Heel snel komt de wintertijd en is het om 17.00 donker
Besef het mensen, laat je niet verrassen
Ondertussen vind ik het vroeger donker worden eigenlijk wel gezellig

De kaarsen weer aan
Ik spaarde bij de Jumbo punten voor een lampje
Mooi qua vormgeving, maar thuiskomend, erg fel
Salem vond een oplossing, een kapje erop
Zoals je het nu ziet is tijdelijk (volgens hem)
Ik vind het beetje roestende staal mooi, stoer en industrieel
De term komt uit VT wonen, weer verliefd op je huis


Een van mijn vriendinnen kwam gisteren langs
Zij is een paar dagen ervoor jarig geweest
Omdat ik weet dat ze gek is op haar kat
Bestelde ik 1 van mijn katoenen tassen voor haar
Het was een schot in de roos
 Ik zag haar nog nooit zo blij, en dat deed mij weer erg goed
 

Ik zag het resultaat nu zelf ook voor het eerst
Het is mooier dan op deze foto, ik had het niet eerder laten drukken
Het witte vlak is veel meer crème
Aan de linkerkant gaat de aquarel over in de de kleur van de tas
Dat geeft een mooi ruimtelijk idee
Het hartje is lichter van kleur
Vind ik een ietsepietsie jammer
Maar is zeker niet lelijk

2 opmerkingen:

  1. Zo ziet die lamp er ook leuk uit! :) Wat super leuk, die tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die tas. Geen wonder dat ze er blij mee was. Dat kampje vind ik ook mooi en de winter op komst. Heeft altijd weer iets knus he

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015