dinsdag 29 maart 2022

Leuke reacties en wat ga ik ermee doen?


Wat een leuke reacties gisteren op mijn blog. Dat terwijl ik dacht dat het onderwerp geschiedenis misschien saai gevonden zou worden. Elly, je hebt me aan het denken gezet. Ik dacht er eerst over om bladzijdes te gaan maken, maar ik begrijp dit systeem niet. Ik denk dat ik het simpel ga houden, ik ga een label starten mbt "geschiedenis" Iedere keer wanneer ik iets tegenkom wat interessant kan zijn zet ik het onder dit label. Ik vind het leuk over geschiedenis te schrijven. Wanneer ik dan weet dat lezers het ook interessant vinden om te lezen vinden is dit zo'n goede stimulans. 

1 opmerking:

  1. Ja, dat is een goed idee met labels. Zo kun je makkelijk alles weer terugvinden.

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015