vrijdag 20 mei 2022

Kleine witte bloemetjes.


 Ik zie ze weer, de kleine bloemetjes

En ik zie weer wat ik fotografeer

Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven

Wat fijn dat doctoren dit kunnen

Zo lang ernaar toe geleefd

Nu invoel ik me in een soort vacuüm

Steeds komt er een flits terug van het ziekenhuis

En iets voor de "toekomst" heb ik nog niet bedacht

Meer in het NU en me verwonderen, IK ZIE ALLES

--------------------

Deze tak met bloemen bleef maar bewegen in de wind


Zonet maakte ik een klein ommetje

Vlak voor de eerste onweersklap viel

Gelukkig heeft het gisteren en vandaag geregend

Ik gaf regelmatig water

Maar zie nu pas goed hoe droog hij was

---------------------

Er is weer wat bijzonders met Blogger

De letters die ik instel op "normaal" zijn groot

En de letters bovenaan een stuk tekst die ik groot wil hebben, zijn kleiner

Eigenaardig 😕

1 opmerking:

  1. Ik ben zo blij voor je! Ik vond het al zo erg voor je dat je wazig zag, echt een ramp voor een visueel ingesteld mens, lijkt mij. Wat kun je dan de wereld om je heen weer extra waarderen!

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015