zondag 31 juli 2022

Bijna augustus, de natuur verandert en een mooi rood bloemetje.


DE LAATSTE DAG VAN JULI, DE NATUUR VERANDERT


In de Romeinse tuin bloeit deze mooie fragiele, rode plant
Sinds kort weet ik dat ik via Google LENS kan opzoeken wat de naam is

ROOD VLAS


Ik had geen idee dat er rood vlas bestaat

Het staat op heel hoge dunne stengels
En dan bovenaan een heel lief bloemetje met een flamboyante kleur

Verderop in de tuin staat de blauwe variant

Omdat ik eigenlijk nergens verstand van heb 💓😊
Alleen maar overal mooie bloemen zie
Probeer ik iets meer over vlas te weten te komen


BLOEMEN VAN DE MAAND JULI



1 opmerking:

  1. Wat interessant om over vlas te lezen! Ik wist wel dat er linnen van gemaakt wordt. Ik ga eens kijken over Google LENS.

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015