donderdag 15 december 2022

Ik kan het niet vinden.......... maar toch lampjes.... en dan....

SOMMIGE KERSTSPULLEN KAN IK NIET VINDEN

 o.a. de lampjes voor buiten 

Daarom gaan we naar de Action, in de hoop hier kleine kerstlichtjes te vinden

We nemen een bak mee, thuis merken we dat het wel heel veel lampjes zijn

-------------------

EN DAN VIND IK DE KERSTSPULLEN INEENS

Nu ja ineens, ik had op diverse plaatsen gekeken

Was naar de zolder gegaan

"Wat zoek je toch" vroeg Salem

"De kerstspullen, liggen die niet in de hal in de ladebak van het bankje"


En ja, onmiddellijk wist ik het weer............


DE LAMPJES VAN DE ACTION ZIJN DUS OVERBODIG

Niet getreurd, ik bedenk dat wij het als een bol kunnen neerleggen in de huiskamer

Op die plek heb ik wanneer het winter is meer licht nodig

Het effect is leuk tot........ze beginnen te knipperen, echt........

En ze gaan uit......... en dan weer aan, en weer normaal en weer knipperen.....

          De KERSTKAARTEN

Ik heb er nu zoveel gemaakt dat ik er warrig van word
Moet ik er nog meer maken of heb ik genoeg?
Al makend raak ik aan hen gehecht
Ik vind het moeilijk er afstand van te doen
Terwijl ik het ook heel leuk vind om op te sturen 
Twee zijn er nu verstuurd, naar ergens ver weg, zodat de postbode tijd genoeg heeft 
Een Bronte Sisters vriendin in Philadelphia 
En een vriendin die in Schotland woont
Ik heb bij de andere kaarten nu de enveloppen geschreven 
En de kerstzegels zijn gekocht 

1 opmerking:

  1. Ik moest wel een beetje lachen om al die lampjes. En dan ook nog knipperen!
    Ik heb alle kerstspullen verdeeld over vier plastic opbergbakken, maar door onzorgvuldig opbergen waren er weer ballen gesneuveld. Goed reden om alles weer te ordenen.
    Geweldig, al je kerstkaarten! Ik heb een start gemaakt met één kerstschilderij, maar ben nog niet tevreden.

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015