zondag 11 december 2022

Late herfst, een wandeling en goed nieuws.


HET WAS ZO PRACHTIG BUITEN
Een zacht zonnetje, de bomen nu grotendeels kaal
We maakten deze najaar wandeling samen
Ik heb al een poosje niet gewandeld
Keek mijn ogen uit, echt winter, hier en daar nog blad


VOEDSELBOS

Op deze plek komt een voedselbos
Ik kan niet wachten om te zien dat het aangelegd wordt
En dan er steeds naar toe kunnen gaan
Ik vind het zo'n goed idee

In eerste instantie zouden er zonnepanelen neergelegd worden
Maar daar kwam de wijk tegen in opstand
Dit voedselbos vind meer steun

Vroeger heeft een boer het stuk grond gepacht
Hij verbouwde er van alles op
Was leuk om te zien, het boerenland dichtbij
Nu ligt het al een lange poos braak, vogels nemen er bezit van 


DE MOOIE WATERSPIEGELINGEN ZIJN ER OOK WEER


                                             HET REGENDE EEN BEETJE



IK KREEG GOED NIEUWS VAN PAYPAL

Het geld wat ik opstuurde naar het fotobewerkingsbedrijf PicMonkey krijg ik terug
Ik vertelde het verhaal aan een vriendin, geld opgestuurd, bedrijf zegt het niet gekregen te hebben
Zij reageerde met: "Maar daar is Paypal juist goed in, je kunt je geld terugvragen"
Ik benaderde de service desk van Paypal en kreeg hier heldere instructies

Het liefst had ik toegang gehad tot PicMonkey
Ik vond het een fijne fotobewerkingssite
Maar het voelt ook goed dat ik mijn geld terug krijg
In het begin dacht ik, zo snel mogelijk weer weg met dat Paypal
Nu bewaar ik het maar even
Wie weet komt het nog een keer van dienst ;-)

1 opmerking:

  1. Dat is zeker goed nieuws! Ik had Paypal al opgeheven, maar jij hebt er dus veel voordeel van nu. Jammer dat je PicMonkey nu niet meer hebt, want het is wel erg uitgebreid. Ik merkte vandaag bij een collage maken dat iPiccy minder keuzes heeft. Maar ja. Ik doe het er maar mee.

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015