zaterdag 18 november 2023

Zitten onze westerse leiders in een eigen bubbel en zien ze niets?


Dat vraag ik me steeds af. Zien zij de enorme ellende niet in Gaza? Vanmorgen hoorde ik Chris Klep op radio NPO I wat-zien-we-nu-eigenlijk-als-in-een-oorlog-alles-zichtbaar-is. Hij heeft het over Osint open-source-intelligence-definition. Hij vertelde dat 20 jaar geleden deze mogelijkheden er niet waren. Het woord Tik Tok oorlog viel. 

"WIJ" zien nu alles terwijl het gebeurd. Ik zie alles wat er gebeurd. Maar onze leiders blijkbaar niet. Want, kan ik geloven dat je alles ziet en dan nog die ellende door laat gaan? Zelfs voor een gevechtspauze kon Nederland niet VOOR stemmen? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015