vrijdag 15 december 2023

Een corona prik en winkelen.


Links naast het kunstwerk de ingang naar de GGD

Na wikken en wegen toch besloten het corona vaccin te halen
Op zich licht de plek niet heel ver van ons huis
Maar de busverbinding is niet rechtstreeks, dus met twee bussen mee
Voor het eerst sinds jaren weer in volle bussen

De sfeer was gemoedelijk, aardige mensen werken er bij de GGD


Daarna naar het winkelcentrum, ik was er lang niet geweest
Ik had gelezen dat het verbouwd is, dus ik was benieuwd

Allereerst, het was er druk
Heel veel winkels, allemaal verbonden met 1 dak, gangen achter elkaar
Ik dacht bij H&M kan ik vast iets nieuws vinden
Maar nee, ik had op hun website wel leuke dingen gezien, maar ik zag ze niet hangen

Ik ben twee parfumeries ingegaan om het lievelingsparfum van Salem te kopen
Maar.......Mevrouw, het is er niet meer...... dat is een tegenvaller
Nu heb ik het besteld via internet
Hoe het kan dat het hier wel wordt verkocht, geen idee

Ik liep winkels in en winkels uit, kocht niets
Kwam bij een XL Albert Heijn terecht
Super, supergroot, mijn hemel, wat groot
Ik zie alle vertrouwde dingen die ik in mijn Jumbo zie
maar ook een afdeling met allemaal kant en klare sushi
Ik ben eerlijk gezegd blij dat ik het winkelcentrum uit ben

3 opmerkingen:

  1. Misschien hebben ze online nog een voorraad en in de winkels niet meer. Zoiets had ik met tandpasta die veranderd werd, heb toen online nog een paar tubes oude formule kunnen kopen. Niks aan, zo'n groot winkelcentrum. Had die ervaring met Hoog Catharijne een paar maanden geleden. Maar ja, je hebt de prik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb ik nou ook zo langzamerhand opgebouwd Geri. Dat gevoel van. Weg hier, niet meer het plezier in het winkelen van vroeger terugvinden. Ik den dat je dat bedoeld maar misschien vergis ik me,
    Voor mij hoort het allemaal bij de veranderingen van het ouder worden en toen ben ik me meer gaan richten op waar ik wel blij van werd.

    Fijn dat je geprikt hebt want ik kan me voorstellen dat daarmee toch erger wordt voorkomen en de scherpe kantjes van de virus verdwijnt, Als dat klopt helpen we daar niet alleen onszelf dmee. 🫣

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben die ingang op Kronenburg bijna nooit binnengekomen. Maar van jou af lopen daarheen is zeker drie kwartier of een uur gaan. Wij liepen het ooit.
    Ik ben er al zo lang niet meer geweest. Ik zou best wel zin hebben om te kijken maar weet ook zeker dat ik al snel zou denken: WAT ZOEK IK HIER !

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015