woensdag 25 september 2024

Opnieuw begonnen.


 Vandaag weer de stoute schoenen aangetrokken
En verder gegaan met opruimen en wegdoen

Een halve vuilniszak vol gaat er weg


Ik ben dit jaar er al eerder mee bezig geweest
Maar de afgelopen maanden kwam de klad erin

Ik doe het volgens het idee
Waar ik blij van wordt blijft
Waar ik geïrriteerd van wordt gaat weg
Waar ik over twijfel voorlopig even in een doos


Het vogelschilderijtje gaat nooit weg
Mijn vader schilderde het
Het lijstje deed hij er ook om

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ook diverse schilderijen en schilderijtjes die door mijn vader zijn gemaakt. Leuk is dat toch. Ik heb mijn vader nog, maar voor later is het een mooie herinnering en dat soort dingen zal ik ook nooit wegdoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk blijven de vogeltjes, zo leuk zijn ze! Wat goed dat je weer begonnen bent! Het kan alleen maar in etappes, dat opruimen. Alles moet door je handen om te weten hoe het voelt. Weet er alles van.

    BeantwoordenVerwijderen

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015