donderdag 6 augustus 2020

Het lukt een beetje, maar dingen blijven vastlopen.

Ineens lukt het wel

Nog eens proberen
Kijken of de tekst nu ook te lezen is

Zal het lukken........ opnieuw een foto....... duimen


Jaaaaaaa, wel langzaam, tergend langzaam

Dit zijn de tomaatjes die opgekomen zijn
Nu ja, eerder tomaten
Ze blijven groen, zijn het soms groene tomaten? 

Jullie moeten voor de aardigheid even de post van hieronder bekijken
Mijn eerste probeersel met de nieuwe Blogger
Wat staat er?
Kun je het niet lezen?
Ik vertelde over de verschijning van een avocadoplanten spriet
Ben heel benieuwd wat er gebeurd wanneer ik dit post

Ik heb het gepost en ja, gelukkig, ik kan weer lezen
Ik open het weer opnieuw omdat alles vastliep 
Ik zet er nu de titel bij

Wat zijn jullie ervaringen?

4 opmerkingen:

  1. Ik lees bij anderen dat er dingen misgaan met de nieuwe interface van Blogger. Zelf merkte ik dat er in de bloglijsten bij anderen geen fotootjes meer werden weergegeven, alleen de titel van het blogbericht. En er verscheen ook geen afbeelding in mijn recent post widget. Daarom ben ik voor zolang het nog kan, teruggegaan naar de oude Blogger. Maar ik zal er toch een keer aan moeten....
    Gaat goed met je tomaten! Ze worden vanzelf rood, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, die nieuwe blogger! Ben ook weer even terug naar de oude.
    Bij de oude blogger kan je makkelijk spam verwijderen. Je drukt erop en weg is het.
    Sons heb ik er een aantal op een rij.
    Maar met de nieuwe blogger moet je veel meer handelingen verrichten om ze weg te krijgen.
    Vreselijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prima leesbaar. De tomaatjes kleuren vast nog wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er nu bij jou goed uit, mooie tomaten en hortensia. Ik ben voorlopig teruggegaan naar de oude blogger, want ik plaats toch geen berichten via mijn mobieltje.

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015