vrijdag 7 augustus 2020

Vragen mbt het nieuwe Blogger.


Ik zit weer in het oude Blogger. Wat een verademing. Hoe kan het nu dat foto's supersnel uploaden, terwijl ik zo lang moest wachten in de nieuwste versie? Op de helpdesk van Blogger lees ik alleen maar klachten. Ik hoop echt dat deze `oude` versie lange blijft bestaan. Walter, jij schreef tot eind augustus, waar vond je die informatie? Ik weet nog dat Google met Picasa stopte. Ik nam dit serieus en stapte over op een andere fotobewerker. Achteraf hoor ik dat mensen Picasa nog gebruiken. Echt? Misschien blijft de oude versie van Blogger ook wel bestaan. Begrijp ik nu goed dat die nieuwe versie gemaakt is om gemakkelijker via een smartphone te kunnen bloggen? 

4 opmerkingen:

  1. Inderdaad, de oude Picasa doet het nog prima, er komen alleen geen vernieuwingen meer bij..
    Tegenwoordig heb ik gemiddeld 6 misselijkmakende spam berichten per dag. Bij de oude blogger klik je die makkelijk weg..Ik gebruik de oude zolang die er nog is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar ik blijf gewoon bloggen hoor... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb begrepen dat de oude blogger gewoon blijft bestaan. De nieuwe blogger is makkelijker als je logjes via je mobiel plaatst. Als je na eind augustus naar de nieuwe blogger gaat, kun je niet meer terug, dan is het definitief. Nu kun je daar nog weer terug naar het oude. Als de problemen bij de nieuwe blogger zijn verholpen.
    Ik gebruik ook nog steeds picasa en dat vind ik een fijn programma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als de problemen bij de nieuwe blogger zijn verholpen, kun je alsnog overstappen. Ik wacht het eerst af en blijf bij het oude.

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015