dinsdag 22 juni 2021

Frobelen.


Ik ben aan het fröbelen geslagen met meerdere fotobewerkings programma's
Ik zie kunstenaars op Instagram die zulke prachtige, krachtige beelden maken
Hoe doen ze dat toch vraag ik me af

Digitaal lees ik
 Ze tekenen of schilderen het eerst en bewerken het daarna
Op Etsy verkopen ze op deze manier prints van de originelen die ze maakten


Een van de meest krachtige beelden van de afgelopen jaren is deze grafische vormgeving
Ik zou zo graag iets dergelijks ontwerpen
Dus frobel ik
 

Ik ben er al wel eens eerder mee bezig geweest
Uren ben ik bezig, vind het superleuk
Ik vind vormgeving superleuk

Ik heb al 1 van mijn maaksels geprint op gewoon printerpapier
Ik ga me eens oriënteren op soorten papier die ik zou kunnen gebruiken

Wie weet ga ik dan ooit ook eens prints verkopen in mijn Etsy shop 😊




4 opmerkingen:

  1. Ik frobel ook regelmatig met die programma's. Leuk he. Succes Geri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk! Laatst ook weer een programma gevonden, waar ik eens voor moet gaan zitten. Leuk, die letters erbij, echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er mijn ontzettend leuk uit om te doen. Welke programma's gebruik je hiervoor dan?

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015