vrijdag 25 juni 2021

Truttig, zo voorzichtig, zo erg een introvert, gaan voelen.


 Vandaag kreeg Salem zijn tweede inenting tegen Corona

 Het is de eerste keer sinds een jaar dat we weer met de bus gegaan zijn, de andere keer werden we met de auto gebracht

 We moesten met 2 bussen heen en met 2 bussen terug

Het was leuk alles weer te zien, de stad, het station, het mooie tochtje door de natuur

De bussen waren totaal niet vol

De prik locatie is bij Papendal, een plek waar we normaal nooit zouden komen

Leuk allerlei sportcomplexen te zien en jonge sporters

Bij de GGD was alles perfect geregeld en de medewerkers aardig

-------------------------------

Nu we zover waren

 Na een heel jaar binnen in huis doorgebracht te hebben en alleen wat wandelen

Overigens totaal niet erg, ik vind het heerlijk thuis

Maar..... nu we zover waren wilden we ook even door de binnenstad lopen

WAT WAS HET DRUK EN NIEMAND HIELD AFSTAND

Ik werd er akelig van, kon er niet tegen, min of meer een paniek aanval

We zijn door rustige straatjes, waar echt niemand was teruggelopen naar het station

-------------------

Een vriendin vertelde dat er dit weekend bevrijdingsdag wordt gevierd

Ik voel me echt een oude trut dat ik hier de lol niet van inzie

Ik ben altijd een optimiste, maar door deze Covid 19 ben ik me zo

 Truttig, zo voorzichtig, zo erg een introvert, gaan voelen

----------------------

Al met al was het toch een leuke dag


2 opmerkingen:

  1. Nou, je kan me de hand schudden (nou ja, figuurlijk dan :) ) want ik ben ook een trut. Ik ben wel wat meer drukte gewend inmiddels omdat ik natuurlijk midden in de stad woon. Maar als het heel erg druk wordt, vermijd ik het ook. Ik hou me aan de ochtenden, in supermarkt en stad, omdat het vooral in het weekend op een later tijdstip vreselijk druk wordt. Ook op de terrassen. Niets voor mij. Straks hoeven de mondkapjes niet meer, dat is ook weer een stap, ook al twijfel ik of ze echt helpen. We moeten weer langzaam begeleid worden naar een normaal leven. Maar ik twijfel, met die delta variant, of dat al kan. Dus ik blijf voorzichtig.
    Fijn dat het in de bus en op de priklocatie goed geregeld was.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook helemaal niet vooruitstrevend om alles weer op te pakken. Ik vermaak me prima in mijn eigen rustige omgeving en af en toe een vriendinnenbezoekje. Maar dat begon zich de laatste jaren toch al in mij te ontwikkelen en ik heb niet het idee dat het door corona komt. Ik voel me er gewoon prima bij. Gewoon een lekkere oude trut hihihi

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015