zondag 3 oktober 2021

Het is oktober! Interessante gebeurtenissen in deze maand.


 De drie kaarten die jullie hier in het midden zien verkocht ik
Ik dacht, laat ik het eens proberen
Ik plaatste een oproepje op Facebook
Ik verwachte er niets van
Maar tot mijn verbazing, supersnel, verkocht

De foto's zijn van andere jaren
Herfsthunting, natuur " dingen" mee naar huis nemen en er een foto van maken
Dit jaar ga ik het ook weer doen
En besjes, mijn favorieten, zoveel prachtige kleur die ook in de winter nog te zien is

Ik heb eens wat leuke, interessante dingen verzameld mbt de maand October
  • Oktober is in de interieur branche al jaren een speciale maand, het is namelijk oktober woonmaand. bintihomeblog   -  vtwonen/eze-herfstige-accessoires-vind-je-gewoon-buiten
  • Oktober is de Maand van de Geschiedenis. Het grootste geschiedenisevenement van Nederland. Samen met honderden musea, bibliotheken, boekhandels en andere culturele organisaties brengen we geschiedenis voor het voetlicht middels talloze uiteenlopende activiteiten, op locatie en online. Het Nederlands Openluchtmuseum organiseert in oktober 2021 voor de tiende maal de Maand van de Geschiedenis, die zijn achttiende editie beleeft. De Nacht van de Geschiedenis wordt georganiseerd door het Rijksmuseum. Het Fonds voor Cultuurparticipatie is investeerder van de Maand van de Geschiedenis. Om het evenement tot een succes te maken werkt het Nederlands Openluchtmuseum samen met verschillende partnerorganisaties. Jaarlijks organiseren honderden deelnemende instellingen, waaronder boekhandels en bibliotheken, activiteiten voor een breed publiek rond een wisselend historisch thema. De Libris Geschiedenis Prijs is onderdeel van de Maand van de Geschiedenis -----Libris-geschiedenis-prijs
  • Oktober is een echte overgangsmaand. De zomer ligt al ver achter ons en de winter komt met rasse schreden dichterbij. Begin oktober vieren we Werelddierendag en worden onze favorietjes eens flink verwend. Eind oktober is het de beurt aan geesten, spoken en zwarte katten. Het is tijd voor Halloween! In Duitsland wordt er flink wat bier gedronken tijdens de Oktoberfesten en het laatste weekend van oktober verzetten we de klok.     kunst-en-cultuur/-weetjes-over-de-maand-oktober-van-dieren-naar-halloween

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je verkopen! Goed idee, facebook.
    Ja, de decoraties in de herfst vind je gewoon buiten. Leuk is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik ben benieuwd . We zijn van plan morgen naar het openluchtmuseum te gaan. Een en al geschiedenis he 😊

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015