woensdag 15 december 2021

Ze zijn opgestuurd, de kerstkaarten. En ineens heb ik gekleurde lichtjes.

 
He, he, het is weer gelukt
De kaarten zijn verstuurd
De laatste week is altijd wat zenuwachtig
Heb ik er nu genoeg?
Wie stuur ik wat?

Uiteindelijk stuurde ik ze gisteren op
En ik heb al 1 reactie, wat snel

Ik heb het zo ontzettend leuk gevonden ze te maken
Ik heb weer het een en ander qua compositie en effecten geleerd
Ik heb het plan nog even door te gaan
Dan maak ik er alvast een paar voor volgend jaar

Wanneer ik naar buiten kijk


 Zie ik mijn overburen weer
Er komt steeds meer buitenverlichting
Is leuk


Ik vond een doosje met kerstlichtjes
Op de verpakking witte lichtjes
Maar, erin blijken gekleurde lichtjes te zitten
Dat zou ik nooit gekocht hebben
En nu vind ik ze toch leuk
Ik vind er wel een plekje voor

En hier zijn er dan een paar


1 opmerking:

  1. Wat goed en wat zijn ze mooi! Ik heb vandaag mijn kaarten geschreven en ze gaan morgen op de bus.

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015