zondag 16 januari 2022

Stuurlui aan wal.

Op dit moment staat alles op een laag pitje

Weg is de liefde voor de winter

Ik heb zo'n hekel aan het vroege donker 

Ik teken wat, ik lees wat (probeer het), kijk tv, kijk You Tube, zit op internet

Ik probeer hard, er weer zin in te krijgen

Tot nu toe zonder succes


Ik weet, het heeft te maken met Corona

Voor het eerst sinds 2 jaar een psychische terugval

Ik bekeek de persconferentie van de overheid

Vond het glashelder wat er gezegd werd

Of de keuzes de beste zijn, geen idee, maar keuzes moeten worden gemaakt

Of zouden we gewoon alles open moeten gooien en dan maar zien wat er van komt?

Ik word zo moe van alle meningen, van een NOS journaliste, van "M" dames, van spraakmakers

Het was glashelder tot de hele goegemeente zich er weer me bemoeide

Al die stuurlui aan wal

2 opmerkingen:

  1. Ja gGeri ik denk dat we hetzelfde zagen bij M . Het stoorde mij ook. Terwijl ik meestal graag kijk. Maar een troost. Niets is voor eeuwig. Er komt vast wel weer nieuwe energie opdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet even niet wie de M dames zijn. Maar welk praatprogramma ik dan keek of luisterde op de radio... ik werd er ook kriegel van. Al die mensen die niet verder kijken dan hun eigenbelang. En het was zaterdag ontzettend druk in de stad. Iemand zei: gezellig druk.... Wat is dat toch? Ik wou een blogje schrijven over die 'gezellige drukte' maar heb het niet gedaan uiteindelijk.

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015