vrijdag 1 juli 2022

Wandeling om het huis.

Ik heb een paar favoriete wandelingen rond het huis
Deze wandeling begint vlakbij
Ik loop hier over een houten bruggetje


En daarna door een heel leuk buurtje
Ik zeg altijd tegen Salem "het Openlucht Museum"


Natuurlijk moderne huizen
Maar zo knus, tuinen vol glazen kassen 
In 1 van de tuinen zag ik dit

Wit kan altijd nog witter


Een stuk verderop loop ik langs water en ga dit bruggetje over


Ik geniet altijd van de wilde bloemen langs de waterkant
Ik zie er dit jaar minder dan andere jaren
Maar deze schoonheid staat er wel


Overal waterlelies


Huizen hebben hier tuinen aansluitend aan het water


Onlangs zag ik er jonge zwaantjes


Ik kom dan bij o.a. de Romeinse Tuin
Een tuin door vrijwilligers aangelegd en onderhouden
Soms zie ik ze aan het werk
Er wordt af en toe een Romeinse feest georganiseerd
Dat is aan mij niet besteedt
Maar zo in mijn eentje er rondlopen, heerlijk




Er vlak bij ligt een tuintjescomplex waar biologisch getuinierd wordt



Het is er altijd mooi

 
Vaak mooie luchten


Weer over een bruggetje en ik ben bijna weer thuis


Het is ondertussen 1 juli geworden
Nog twee maanden zomer

Mijn zomerschilderij staat op een heel laag pitje
Ineens had ik geen zin meer

Ik denk nogal veel............IK HEB VAKANTIE

Bepaalde structuren voor de dag die ik bedacht heb na mijn pensioen laat ik af en toe los

2 opmerkingen:

  1. Loslaten kan soms heel goed zijn!
    Wat een mooie wandeling! Heel andere sfeer dan wanneer ik een wandeling maak. Maar jij hebt je eigen privé oase: de Romeinse tuin. Ook de waterkant is prachtig! En al die huizen en tuinen, daar valt ook veel te zien. Heerlijk, zomer, zo veel groen en ander moois!

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015