dinsdag 13 augustus 2024

Bob Dylan, 1 van mijn helden.


Ik hoorde Donald Trump zeggen dat hij een grotere "crowd" bij elkaar kreeg dan o.a Marten Luther King. Ik kwam ergens tegen dat Bob Dylan optrad tijdens de beroemde speech van Marten Luther King, ik wist het niet meer, ik zocht het op. En ja, hij was erbij...........

Bob Dylan, 1 van mijn helden. In de loop der tijd volgde ik hem en flarden ervan onthield ik. Vandaag bekeek ik YouTube filmpjes.

Oud(er) worden is een raar proces. Ik las bij Elly dat 1 van haar vriendinnen zei: "oud worden is hard werken", en ja, zo ervaar ik het ook. 

1 van de dingen die pijn doen is zien hoe anderen oud worden. Ik hield van de muziek van de jaren 60-70. Vreemd dat ik in de jaren erna niets meer om muziek gaf. Ik had een jongere vriendin die me vertelde over haar muziek. Ik kende de groepen niet. 

Nu zie ik regelmatig foto's van mijn helden van toen, zo oud............het doet een beetje pijn.

1 opmerking:

  1. Ik dacht, als mijn zoon opgroeit probeer ik mee te groeien met de muziek. Nou, dat is helemaal niet gelukt, ik weet er niets meer van sinds de jaren 60/70. En die oude muziekhelden zien, ja, wat zijn ze oud geworden, inderdaad, het doet een beetje pijn.
    Ik ben natuurlijk twee jaar geleden na corona in één keer in een situatie terecht gekomen dat mijn lijf niet doet wat ik wil. Wat ik allemaal nog wil. Dat was/is een hele les, kan ik je vertellen.

    BeantwoordenVerwijderen

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015