vrijdag 6 september 2024

Dringende oproep.


Onlangs drukte ik op de verkeerde knop, toen ik een blog wat ik wilde volgen, vast wilde zetten. Verkeerde knop, weg, al de blogs die ik volg. 

  • Nu zoek ik het blog van (als ik me goed herinner Nikki). Je bent onderwijzeres en blogt hierover, maar ook over andere dingen. Wil je asjeblieft reageren. Ik kan je namelijk niet vinden via een zoekmachine.
  • Ik zoek de wandelaarster door Den Haag.
Wanneer je denkt het blog te kennen, wil je dat dan aan mij doorgeven?

5 opmerkingen:

  1. Ik bedenk me ineens iets, Geri. Kun je in de geschiedenis van je browser kijken? Ik gebruik Google Chrome en bij 'Geschiedenis' kan ik zien welke websites en blogs ik heb bezocht, met de datum erbij. Af en toe schoon ik dat op, maar je kunt heel ver terugkijken. Misschien vind je daar die blogs nog terug. Ik hoop het.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedoel je mijn blog Geri? https://mevrouwniekje.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015